Roadtrip utan dess like!


Hej&Hallå!
Sitter nu i sängen. Kom hem igår klockan 23. Blev liiiiiiite senare än planerat... Iallafall vi alla satte oss i lilla Clion. Otoligt att det fick plats två människor och 2 bullar. Och en bur! Sedan bar det av.. Stannade i Värnamo för dipåstopp med bensin och kissepaus för Sonja&Otto. Sa till Otto:

- Åh vad vit och fin du är nu Otto när du skall träffa husse!

Gissa vad han gjorde då? Jo så klart la hunden sig ner på marken och drog sig lite. Och sedan rullade han runt så han inte var så ren längre. Suck det varade ju en liten stunde. Typsikt Otto att göra något sådant. Sedan packade vi in oss igen.. Med full fart mot Växjö. Träffade då Stefan och fick se hans fina bil. En Mini Cooper Clubman. Jätte snygg var den. Han fick presenter av oss och sedan när tiden sprungit iväg för oss insåg vi att klockan redan var 18 då vi skulle senast ha mött Sigrid & Alfons, Pinsamt!! Förlåt för vårt dåliga beräknande av tiden! Iallafall sedan träffade vi dem. Och jag är lika kär i Alfons som jag varit innna om inte mer nu när jag fått klappa på han :) Han är ju så fin! Tycker både jag och D!! Blev en tripp runt Växsjösjön (?) och de skötte sig riktigt bra. :) Träffade även en liten mini på turen. :) Vad är oddsen på det liksom?

Sedan packade vi in oss i bilen på nytt och speedade hem. Stannade i Värnamo för yttligare ett depåstopp men denna gången var det våra magar som skulle fyllas med Burger King mat. :) Riktigt gott var det. Mätta och glada satte vi oss i bilen igen och åkte hem. Var ju som sagt hemma vid 34 så blev bums ner i sängen.

Så det var iallafall vår dag. Tack för promenaden var super skoj att träffa er! :) Lägger in en bild som Sigrid tog igår :)

Ha en bra dag nu skall jag äta frukost sedan tar jag bilen till jobbet! KRAMKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0