Pysslar lite granna! :)

Hej!
Dålig uppdatering, jag vet! Men jag har lagt ner mitt dator sittande lite. Ska inte sitta alls lika mycket. Just nu har vi också börjat riva tapeterna i vardagsrummet. Halva väggen följde ungefär med ner. :) Men det kommer bli kanon snyggt nu iallafall. :) Jag och Sonja var hos syster i går. Vilken värme. Solglasögonen satt på och vi satt på 7elevens utesservering och åt piggelin glass. Mums! Ska träffa de igen idag tror jag. Ut och gå i det kanon fina vädret. :) Vet dock inte om Sonja är så sugen på det. Hon ligger och sover&snarkar vid mina fötter. Ser underbart ut utanför fönstret. :) Mmm!

Jag har påbörjat ett fotoalbum nu. Har bara hunnit göra min & Ds 1- & tvåårsdag. :) Kommeer bli kanon! Sedan har jag också slagit in paket. Ska på kalas hos Ds brorsdotter på lördag. Blev super nöjd med mina paket :) Även ett paket till Ds syster.

Nu ska jag röra på mig. Kommer ett bild regn här nedanför


otto fyller år den 10 april. Då blir han veteran så han fick paket av mig och Sonja igår.


Ds systers paket. Sött med turkost.


Ds brorsdotters paket. Brunt med söta rosa rosetter och annat :)

Kram hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Oj vilka fina paket! Vad pysselsugen jag blir nu. Men det blir till att hålla hårt i varenda slant för nu ska Alfons tatueras dit! Den 1 maj så sticks jag i armen till den sitter :)

Vi har också ett dunderunderbart vårväder, svettigt varmt faktiskt! Så idag blir det inkallningsövningar med Alfons och pyssel med trädgården.

Kram på er i soliga göötet!

2009-04-02 @ 11:17:21
URL: http://www.sigridkarlsson.se
Postat av: Anka

Tjoho! Har läst din block idag och kan ju inte låta bli ett inlägg... Snacka om att jag blev nyfiken på det där turkosa paketet...

2009-04-02 @ 11:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0