Onsdag & jag är ledig


Hejsan!
Idag är det onsdag och jag är ledig :) Vi har kommit så långt på vardagsrummet att idag skall vi börja måla! :) Längtar! Just nu sitter jag i sängen och ska snart röra på mig för att gå och köpa lite tomat och sallad så jag och D kan äta en riktigt mysigt frukost :) Köpte jätte gott bröd igår nämnligen.

Igår köpte jag också nya skor :) Har kollat på dem redan i höstas men nu är dem mina och jag är super nöjd. Blev ett par svarta Kawasaki.:) Hur bekväma som helst.

Ne nu skall jag röra på mig. Ha en super bra dag !
KRMAKRAM

Kommentarer
Postat av: Sigrid

skitsnygga skor Cecilia! :D

Hoppas ni får en skön onsdag. Var inne på panduro igår o köpte bokstavsstämplar igår, lägger upp lite av resultatet senare :)

Kramis

2009-04-15 @ 12:43:06
URL: http://www.sigridkarlsson.se
Postat av: Jasmine

Tack ! :)

2009-04-15 @ 14:36:36
URL: http://enrocksessas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0