BadBad!!

(läs på engelska!)


(Blond och korthårig, vore kankse något igen?)

Ja jag är dålig på att uppdatera men ni läsare hänger fortfarande i sig! :) Jag tappar lite suget men nu har jag lite energi igen. På påskafton var mamma och pappa här. Fixades lite i vardagsrummet. Jag & mor min gick en runda med Sonja runt redströmska och upp mot Björkekärr. Mysigt och det var varmt också! :) Efter det satt vi på gården i solen och tjötade... Sonja fick vara fri. La sig i gräset och gjorde ålen för oss. Hon är för go den damen. Fick pengar av pappa så jag och D kunde gå ut och unna oss att äta på resturang. Du är toppen pappa! :)

Vi åkte in till stan för att äta på Bryggeriet. Och åh så gott det var... :) Njöt til fullo av maten. Sedan åkte vi hem och bara tog det lugnt. På söndagen jobbades det lite. Och jag städade hela lägenheten. Dock är det ett så otacksamt jobb!! För det ser likadant ut idag. På eftermiddagen bar det av till IKEA för lite shopping. Blev tyg till köket. Kommer bli sååå fint. Och lite nnat smått. Ville haft ett par muggar men D sa att jag måste slämga ut andra saker ur skåpet. Blev lite sur ;) haha. Men iallafall när vi kom hem städade jag ur! Och idag när jag kom hem fanns det muggar i skpået :) Han är bäst min D!

Fick ni något påskägg? Jag fick inget :( Men D fick ett av mig där det låg en valri bio i! Visst är jag snäll? Min lillebror skulle fått ett men en viss dam åt upp det godis. Jag menar såklart Sonja!! typiskt henne att sno saker från oss. Vi är lite slarviga också! ;em ,am lär sig av sina misstag!!

Nu ska vi baka hallonpaj. Mums! På återseende när det nu blir ;) Hihi

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0