Tjuvstartar lite redan ikväll.



Nu ska jag försöka ta min blogg till en högre nivå. Med ny blogg och lite mindre privat liv tror jag att jag kan lyckas. Jag tror 2009 kan bli ett bra år för mig. :) Bloggen ser likadan ut men skall försöka prata mer utifrån mig och inte om de omkring mig så som pojkvän och familj. Detta ska bli en blogg om mig och mina funderingar. Mina nära ska få vara anonyma och visst min pojkvän kommer att finnas med men kanske inte allt som händer i vårt förhållande. Så från och med detta inlägget skall jag skriva på denna bloggen. Ska bli skönt att börja om från noll och växa!

Alla som läser. Det är så roligt att gå in och se att faktiskt läsar antalet stiger. Mycket sakta men det stiger. Nu ska jag skriva mer utifrån mig och om mina åsikter. :)

Nu ska jag sova. Ska komma på något ritkigt bra att skriva om imorgon. Byebye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0