Tillbaka från stan.


Såhär ser min laptopväska ut som jag införskaffade idag. Sry för den dåliga bilden!



Nu är jag tillbaka från stan. Blev en ny laptop väska! Äntligen!! Och så klart dammsugaren vi kollat på. D håller på att packa upp den och nu hör jag även att han redan börjar dammsuga. Haha. Hittade ingen klänning alls. En riktig besvikelse. Usch! Eller jo hittade ju en för 900:- men känns inte så värt för mig just. :( Så jag bestämde mig för att ta den grönprickiga klänningen jag had epå en lisebergsfest. Ekonomiskt blev dte istället och fick köpt min efterlängtade laptopväska. Hur snygg som helst. :D

Så dagen var bra iallafall men nu väntar det tråkigaste. Att städa inför att Ds släkt skall komma och dela ut julklappar och fika. Sedan skall vi laga lite mat som idag blir pasta sås m bacon och broocoli mums! Tror det blir riktigt riktigt gott. Så nu skall jag hjälpa gos att städa lite. Är lite elak om jag låter han göra allt för han kommer ändå komma och tjöta på mig! ;)

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0