Nu var det lugnt igen.




Nyss gick folket. Var jätte trevligt att de kom och vi fick en soda stream av Ds Pappa och Sambo. :) Tacktack! Sedan kom ju Ds bror m familj och såklart hunden Buster. Sonja blev kör tror jag. Hon har aldrig innan börjar leka m en hund som med han. Jätte skoj att se. Så imorgon är vi bjudna på mat hos Ds bror och fru. Ska bli skoj att äntligen se deras "hus" i Möknlycke. :) Och lite mat är ju aldrig fel.

Innan ringde Elin också. Jätte skoj att höra från henne igen  :D Alltid lika skoj att prata med. Hoppas du blir frisk så vi kan ses :D Saknar dig!

Nu är jag trött och skall gå och kolla CSI m gos! :) Mmmm! Byebye ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica Haugen

Du passar verkligen jätte bra i det bruna håret :D nästa gång jag kommer skall jag dricka bubbelvatten så att det skriker om det :) Haha

2009-01-01 @ 15:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0