Kyliga vinter kväll.





Nu är det bara mindre än en timme kvar tills gästerna kommer. :) Ska allt blir trevligt. Funderar på att duscha håret och fixa mig lite extra men vet inte om jag orkar bara. Vi får helt enkelt se. Nu sitter jag här och har kollat runt på massa bloggar. Är också lite trött. Var ute med Sonja ( min och Ds bullterrier ) och D såklart! Blev en lång tur och Sonja sprang och sprang. :) Ska be D fixa Word så jag snart kan fortsätta m min bok jag började skriva i 3:an på gymnasiet. Den heter "Mitt liv som tonåring" Tror jag det var. Haha var ett tagsedan jag skrev på den. Men hade varit så skoj att få den i tryck iallafall i ett exemplar. Innehåller lite för privata detaljer för andra att läsa.

Funderar på vad jag skall göra mer också. Lägenheten är nu super fin så städa kan man inte göra. Sedan har vi ju varit på stan 2 dagar nu såp det blir ju lite segt att göra också. (Det handlar alltså om i morgon) Får se vad jag och D hittar på. Kanske ett bio besök. :) Alltid lika mysigt. Har också fått PMet för Mydog nu. Sonja ställs ut 11.45 i ring 32 :D Om ni är där kan ni ju alltid kolla på oss. Var dock bara 7 bullisar anmälda. Så Sonja kanske är ensam Veteran? Ska blli skoj att se.

Nu ska jag tjata på D att han ska installera Photoshop på min laptop så jag kan göra en ny header. Den jag har ju passar ju inte riktigt. ;)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0