Godmorgon :)


Godmorgon min läsare! :) Man ser inte allt för snygg ut i morgon frill! så toffsen blev min räddning ;)


Jag vaknade nyss. Skönt att sova ut :) Har ätit frukost på sängen. :) Mums! Ägg mackor och The. :) Thet smakade kanel och äpple riktigt juligt. :) D ligger och läser markbladet och jag försökte nyss läsa vad mina släktingar från Holland skrev i kortet vi fick från dem. Haha jag brukar förstå vad det står men idag var det inte det lättaste. Sonja ligger vid våra fötter och glassar m sitt nys rosa strasshalsband. Och väntar ivrigt på att få åka till Buster. :) Får se om det kan bli någon fart på hundarna idag. Skall bli skoj att se. :)

Skall strax ta på mig och fixa i ordning mig. Måste duscha också. Och så skall vi måla köket idag. :) Ska bli nice!

Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0