Godmorgon!

Ja för idag är det en ritkigt god morgon! Gick upp vid strax innan 8 hoppade in i duschen och sedan åt jag gröt till frukost! Hejja mig! Nu sitter jag här med en kopp the och njuter av morgonen. För jag ska inte stressa någonting!!
Blir till att jobba sent idag och de två sista timmarna själv. Har ganska mkt att göra på jobbet inför imorgo. Känner att det finns mkt att göra men får se hur mkt vi hinner.

Snart är det helg och då kommer min ELIN! som jag har längtat efter henne. Igår klippte jag D, börjar bli lite av expert på det nu! ;) Men det blev bra. eller som det såg ut igår iallafall! ;)

Idag har lönen kommit också. Dags att göra iordning en ny budget att följa och följa upp förra månadens budget. Hmm, vad hände med alla pengarna egentligen? Ne denna månaden får det bli bättre. Inget pyssel alls! ;) bara kläder man verkligen är i behov av, som fest klänningen tills lördag! Ett måste ;) Ska ju faktiskt ha den på Allum festen och ja jag sitter och försöker övertala mig själv haha ;)

Ikväll  vet jag inte vad som händer, stupa ner i soffan direkt när jag kommer hem typ ;) Nu är Sonja hemma också. Äntligen, dock är hon inte så social mot mig. Väljer sängen före att ligga i köket ;) Inte så konstigt kasnke. Får dra ut henne på en promenad sedan. :)

Hoppas ni får en toppen dag ! :)
Kram!




Kommentarer
Postat av: Anka

Halloj...helgrapporten ;) och klänningen ;) nyfiken

2010-03-04 @ 20:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0