Toppen dag!

Chokladmuffins med mashmallows och chokladtopping, mums!


Hej :)

Solen skiner, jag har sovmorgon och igår fick jag tatueringsförlagan från Lisa :) Och den var helt underbar. Vill sätta mig i tatuerings stolen direkt och gadda den. :) Tusen tack Lisa :) Hade 25 unika besökare och är bara till att tacka Lisa för länken och se till att blogga lite nu då!

Nu när våren närmar sig tänkte jag förnya min header lite, med vårfärger i pastell och lite muffins och liknanade :) Så det kommer komma en ny header inom kort. :)

Igår bakade jag lite gott blev muffins med mashmallows och chokladtopping som jag tar med till jobbet idag :) Hade med mig chokladmuffins med mashmallowstopping igår till Mari som fyller år idag så vi "firade" lite dagen innnan i och med att vi inte jobbar ihop idag! Grattis Grattis!!

Nu ska jag göra i ordning mig, men ni får ha en toppen dag!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0