Söndag

(Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.)



Hej :)

Nu är helgen över om min helg bestod av jobb jobb och jobb... Sedan en liten födelsedagsfest med. :) Mycket trevlig och rolig tillställning. :) Dock mådde man som man förtjänade i morses. Men nu är min pigg(are) iallafall ;)
Grillade idag och det var hur gott som helst :D

Nu har jag fotat lite. Bla. bilden ovanför. Blev riktigt nöjd :) Har köpt kakfatet idag på Åhlen's  för 79:- kommer vara super när jag ska fota mina bakverk :) Köpte även organzaband på Panduro för att piffa upp bilderna lite.
Imorgon är det dax för inventering så skall vara på jobbet 07.00 så det blir att lägga sig strax. Men slutar 11 imorgon så jag är nöjd ändå. :)

Nu ska jag skicka lite bilder till Pappa och se vad han har att säga om mina nytagna bilder. :)
Sov gott sötnosar!

/Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0