Ny och vårigare header. Vad sägs?


(Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.)



Tja!

Nu har jag bytt header och färger till rosa och pastell. Tycker det blev gulligt. :) Idag börjar jag 17.00 och ändå gick jag upp halv 8. ;) Är extra öppet på Allum ikväll så jag skall jobba till 22. Segt men skulle börjar 12-17,30 idag egentligen. :) Men bättre betalt så jag är nöjd! Imorgon skall jag vara ledig och då kommer Sara hit och hälsar på :) Skall blir riktigt roligt.

Imorgon fyller mamma år. Undra vad man skall köpa till henne? Något får jag allt hitta på. :) Igår bakade jag vanliga muffins men med hackad choklad i. Kan varmt rekomendera de. :) (De är de på bilden) Lägger upp receptet senare i bloggen så håll utkik. :)

På fredag är det Valborg och tanken var ju att man skulle gå på Chalmers valborgskalas. Men biljetterna tog ju slut så nu vet jag inte vad man skall hitta på. Får dra ihop folket och hitta på något annat.

Nu ska jag ta tag i mina 3(!!!) ikeapåsar med kläder som står i vardagsrummet.
Ha en toppen dag

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0