Mysig dag med Minja & Leon



Hej hallå bloggen!
Solen skiner och blåser lite kallt i Götet men glad är man ändå. :) Har varit hos Minja nu och gosat med lilla Leon. :) Fikade och promenerad och busade såklart. :) Strax ska jag ta vagnen in till stan för att möta upp mamsen för en fika till.. Hmm..? Sen får det ta och bli beach 10 och inget mer bakande. Fotade iallafall Leon lite och vilken tacksam unge att fota. :) Charmig lilleman. :) Ljuset var också perfekt så jag är nöjd med dem och Minja verkade också nöjd. :)

Ska ha med mig kameran ner och fota lite i stan tänke jag med. :D Så tacksamt väder och allt. Ikväll skall jag vara lite taxi. :) Så får hålla mig vaken..

Ne nu måste jag ut med Grisen innan jag möter upp mamma.

Ha en trevlig kväll. :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Nora

Hej!

Ville ba kommentera och säga att bilden är asbra, lille Leon är assöt och Tant Cecilia nog blir en asbra tant!

Kram, kram

2010-05-02 @ 18:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0