Fredag och löning!



(Bild tagen nere vid hamnen i Göteborg.)


Hej hallå bloggen!

Nu är det fredag och idag ramlar lönen in på kontot. :) inte en dag försent ;) Blir till att spara mycket om jag ska ha råd med min bild som jag vill köpa. Idag skall jag jobba 9-20, segt men skönt när dagen är över! Sedan blir det jobb hela helgen men på lördag skall vi på födelsedagsfest hos en vän.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, blir dega framför tvn tror jag. D skall på lagfest så jag får mysa ner mig i soffan med Sonja och kolla på film. Det blir mysigt... :)

Nu har jag ätit en tallrik special K med banan framför "Vakna med The Voice" så nu skall jag fixa i ordning mig och sedan ta bilen till jobbet.

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0