SÖNDAG & LITE DATOR TID.

Sonja hjälpte husse i julas och slog in paket!

HEJSAN ALLIHOPA!

Nu har helgen gått och jag och D har gett oss lite "datortid". Vi har städat hela helgen. Igår tvättade jag började kl 8.00 och var klar vid 13.00. Men oj vad duktig jag kände mig! ;) D hade ju som sagt tenta och han trodde att det gick super. Vi åkte in till stan tillsammans för att ta en fika. Men det blev istället lunch på Thai stället i Arkaden. Mums älskar den maten! Sedan åkte vi hem igen. Jag pysslade lite när vi kom hem. Men man vill ju ha så mycket mer nu när man pysslar! ;) Får bli när lönen kommer. Just nu är man väl mer pank än rik! ;) haha.

Kvällen blev det lite drinkar och glass med chokladsås till Melodifestivalen. Nå vad tyckte ni om vinnaren? Ja vilken rysare det blev i slutet. Måns som ledde nästan hela tiden och sedan går operasångaren i det sista. Vi får helt enkelt se hur det går för henne ute i europa! Jag gillade Alcazar mest! Mycket sväng i den låten och fest sugen blir man allt. Men många riktigt bra låtar var det med iallafall.

Men idag har vi varit duktiga gick upp kl 9 och åt en god frukost. Min bestod av yoghurt med krossad mörkchoklad i och flingor fiber. :) Mums hur gott som helst. :) Sedan gick vi ut i solen som alla andra i Kålltorp. Gick långa rundan på 1½ timme. Men gud så gott det var att vara ute och gå. Dock glömde jag ta fina bilder i solen :( När vi kom hem fortsatte vi städa rensade lite bland mina kläder sedan våttorkade jag hela lägenheten. Skiner just nu! ;) Mor och far kom på besök med semlor! Mums! Efter de åkt slappade vi lite och kollade på filmen "Fullt hus" kom in i den i slutet och sedan gjorde vi mat. Det blev flygande jakob. Min favvorätt! :)

Nu slappar vi bara skall ut och kolla på Miami Ink strax. Klockan åtta blir det nya bröllops programmet på Tv3 och till sist blir det sanningens ögonblick. Sedan sängen och sova gott! Imorgon blir det jobba! Och efter jobbet hämtar Maria och Björn upp mig! :) De skall komma och hälsa på. Visst är de snälla! :) Ska bli skoj att träffa dem igen. Sonja hälsar att hon gärna blir klappad på! ;)

Ha en fortsatt bra söndag! Sonja gnäller så allt är i sina vanliga ordning( hon löper ju som sagt ) . Jag skänker snart bort henne. Någon som är intresserad? ;) kram

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Tittar på bröllopsprogrammet nu. Reprisen. Och det till trots att jag såg det i söndags med. Man blir ju RÄTT sugen på den vita-klänningen-dagen faktiskt när man ser hur mysigt det verkar va att gifta sej. Tror inte Emil är lika sugen ännu bara. :P

KRAM

2009-03-18 @ 22:54:14
URL: http://www.sigridkarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0